Alkohol alebo droga?
abc
Syn vyzeral dost opity, nevsimla som si zrenicky atd., chôdzu mal ako pri opilosti, ale rano v miestnosti nebolo citit alkohol. Neskor povedal, ze ked isiel von. dal si 1 Paralen lebo sa necitil dobre a potom pil alkohol. Moze kombinacia jedneho paralenu a hned na to pitie alkoholu sposobit taky stav? Co mam na nom sledovat? Aký je rozdiel vo vyzore po poziti drogy a po poziti alkoholu? Dakujem.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jestli mu nebylo dobře, k tomu si dal Paralen (který by ale sám o sobě žádnou velkou změnu v motorice a chování neměl způsobit) a na to víc pil, i když ne tak moc, aby jen z toho byl opilý (nepíšete množství alkoholu, takže jsou to jen dohady), je klidně možné, že vypadal jako opilý, nebo i byl. Může k tomu přispět hlavně kombinace třeba začínající chřipky a alkoholu. Je trochu divné, že z něj alkohol nebyl vůbec cítit, ale i to se může stát, pokud toho nevypil moc. Pokud by užil drogy, projevoval by se podle toho, o jakou drogu by šlo (každá působí trochu jinak), ale vyloženě opilosti by se to pravděpodobně nepodobalo. Jestli se taková událost stala poprvé, myslím, že není třeba hrozit se hned závislosti, zkuste mu uvěřit, pokud drogám nenasvědčuje nic jiného...