GANJA
marihuanka:)
Chtela bych prestat hulit, hulim kazdej den tak ve trech lidech gram, uz si to bez toho dokazu jen tezko predstavit, spis to co budem delat ze bude zevl... prost jit ven , vychytat , zhulit...kazdej den to stejny, vetsinou sem dobre zkourena a mam dobrej satvek, ale taky uz se mi stava, ze se proste zkourim tak ze sem v depkach sem nervozni nemuzu se soustredit, premysle, chtela bych prestat, ale to nejde, huli vsichni mi kamosi... takze to bych musela asi zustat zavrena doma, astejne bych sla a dala si toho prda....proste uz mi to patri do zivota....je mi malo, celkem malo, no na huleni travy tak nrmalni vek, ted v CR... jo PEACE GANJA:..ale chtela bych prestat.... :( ale nedokazu se uz skoro ani bavit pokud nejsem zkourena...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, po pravdě řečeno si dost protiřečíte. Na jednu stranu popisujete marihuanu jako nejlepší věc na světě, na druhou stranu byste se jí chtěla zbavit...Ale to je celkem normální. Jen mám pocit, že v téhle situaci moc není, co Vám poradit. Nejdřív se prostě musíte rozhodnout, jestli s nebo bez marihuany. Možná jen jedno varování - pokud už se Vám objevují častěji deprese a nervozita, je to varování, že byste měla kouření minimálně omezit. U marihuany se po častém dlouhodobém kouření ne zrovna zřídkakdy rozjedou psychické problémy, které mohou vyústit v toxickou psychózu a v trvalé potíže, sahající i dlouho do abstinence. Takže pokud by se Vám podobné stavy stávaly častěji a častěji, rozhodně pozor.