Prosim pomoc
zuzkyyy
Newiem uz s nikým wydržať a najhoršie je, že už ani sama so sebou. Newiem čo xcem a či vôbec niečo xcem. Nemám kamarátku, lebo mi závidela, že berem wiac drog ako ona, takže sa teraz ani nemám s kým porozpráwať, ani s kým chodiť von. Tak chodím sama von a rozprávam sa tiež sama so sebou. Aspoň mi nikto nezávidí,neohovára a neoponuje mi. Šetrí mi to síce nervy, ale obávam sa o svoje psychické a zdravie vôbec, lebo sa navyše pohybujem v ... spoločnosti. Poradíte mi, alebo si mam zase raz poradiť sama????

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Je vidět, že nejste se svou současnou situací spokojená. Trápí Vás, že jste sama, ale na druhou stranu si uvědomujete, že poslední dobou nedokážete vydržet s nikým, ani se sebou. V případě, že užíváte drogy, je dost pravděpodobné, že s tím Vaše pocity úzce souvisí. Co si o tom myslíte? Zvažovala jste zkusit abstinovat? Mluvila jste o svých problémech například s psychologem? Možností pomoci je jistě hodně, ale záleží jenom na Vás, jestli a o jakou pomoc byste vlastně stála. S pozdravem, Gabriela Koryntová.