Pervitin
Naivka
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na závislost na pervitinu. V jaké fázi závislosti se nachází konzument po třech letech šnupání, má problém i s krádežema...zřejmě pokládám špatně dotaz, chtěla bych se zeptat na formu léčby, jestli by se dala zvládnout jen ambulantně, nebo jaké jsou možnosti. Omlouvám se za dotaz, jedná se o příbuzného, a já jsem dost zoufalá, naprosto dezorientovaná, proto ještě jednou prosím o pochopení. Děkuji

Odpověděl:
Dobrý den a vůbec se neomlouvejte, nemáte proč. Od toho tady naše poradna je. Jinak, pokud se týká ambulantní léčby závislosti na pervitinu, ta samozřejmě možná je. Nicméně zvládnout posoudit vhodný typ léčby nejde přes internet. Je to poměrně složitá záležitost, kterou lze nejlépe vyřešit při osobní konzultaci. A stojí za to věnovat tomu patřičnou pozornost, protože vhodně vybraný typ léčby zvyšuje šance na její úspěšnost. Co však je pro úspěšnost léčby úplně nejdůležitější je to, zda chce změnit svůj život a léčit se ten, kdo je závislý. Když nám napíšete region, odkud jste, můžeme vám doporučit někoho z odborníků, se kterým budete moct tento problém probrat. Ať už vy sama, nebo váš příbuzný. Přeji hodně štěsí. J.