test
muza
Mila pani Justinova,dekuji vam za odpoved a ze se mnou travite cas.To co bylo v dobe krize je pro mne zapomenute,nepitvam se v minulosti a ziju tim co je dnes.Pro mne je za tim obdobim tecka.Samozrejme zadny pevny dukaz v ruce nemam,ale vzniklo to tim,ze priteluv kamarad tuto informaci vynesl.Kamaradum u piva.Ne mne.Zacala jsem o tom premyslet.Pritel jde na pivo a prijde v 8hod rano strizlivy,vymysli si,ze byl tam a tam,kde vubec nebyl a pritom utrati 3000Kc.Nahodou jsem nasla silvestrovskou sms v jeho telef.zneni:preju ti plno dalsich dilu naseho serialu na nasem tajnem miste.Je to od kluka,se kterym byl do 8rano NEKDE.Nebyl schopnej mi ji nejak vysvetlit.Ze je to sranda.Nejaky den se prejida,ze vymete lednici dokonale,nejaky den neji.Momentalne se malo vidime kvuli pracovnimu vytizeni,ale kolikrat se zastavi u mne v praci a je maxim.vychechtanej,za 3hod prijedu domu a je podrazdenej.Porad lze,vymysli si uplne nesmysli,kterym sam veri a pak tvrdi,ze jsem to napr.rekla ja.Nevim,mozna uz je to i sugesce z my strany.K temto drogam ma pristup v praci.Pracuje v Rakousku v restauraci a tam podle jeho slov snupe kazdej a je to normalni.Asi mate pravdu,ze k drogam mam negativni postoj,ale jsem ochotna a schopna to resit.Neni to tak,ze :ty beres drogy a konec.Samozrejme mate pravdu s tim testem,ze by mi nepomohl.Zkusim dle vasich rad s nim jeste promluvit a pokud je to mozne,zase se vam ozvu.Jinak jeste jednou dekuji.Muza

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, tak jak teď popisujete jeho chování je vidět, že to opravdu není problém jen z minulosti. Nenechte se ale zahnat do pasti, kdy mu budete říkat: tys udělal to a to a on na to bude odpovídat nějakou výmluvou. Zkuste nechat iniciativu víc na něm. Nezabřednout do jednotlivostí. Popsat stručně jak to mezi Vámi teď je, jeho chování, Vaše chování v reakci na to a nechat ho ať Vám řekne svůj názor na celou věc a jestli takhle mu to vyhovuje, případně co s tím chce dělat...a samozřejmě budu ráda, když se zase ozvete. Držím palce.