faze
fumya
Dobry den - potreboval bych zjistit v jake fazi uzivani drog se asi prave nachazim a je-li jeste v mych vlastnich silach s timhle zpusobem zivota nadobro zkoncovat.... popis problemu viz poznamka Predem dekuji za jakykoliv odkaz k informacim vedoucim k reseni meho problemu

Odpověděl:
"Dobry den - potreboval bych zjistit v jake fazi uzivani drog se asi prave nachazim a je-li jeste v mych vlastnich silach s timhle zpusobem zivota nadobro zkoncovat.... " - upřímně nevím jak vám odpovědet respektive co, když si sám odpovídáte ve skryté poznámce. Sám přece vidíte, že vaše užívání drog se vymklo vaší kontrole. Nebo je to jinak? Ve vašem případě se mi zdá povídání o fázích užívání zbytečné. Máte před sebou rozhodnutí: Buď využít poslední zbytky kontroly a začít problém řešit nebo dál konrolu ztrácet....