psychiatr
jitka
prosim vas, mohli byste mi poradit nejakeho psychiatra z hradce kralove? mivam posledni dobou ne zrovna hezky stavy a spolu se vsim kolem to prestavam zvladat.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Posílám kontakty v Hradci Králové. Oba tyto kontakty jsou na kolegy, kteří pracují i se závislostmi a bylo by potřeba tam o tom užívání drog, které popisujete ve skryté poznámce říci, aby Vám mohli adekvátně pomoci. Doufám, že se Vám podaří s těmi nesnázemi něco udělat. Držím palce. Psychiatrická ambulance OAT při FN Šimkova 870, Hradec Králové, 500 38 telefon: 495 800 952 MUDr. Jiří Čížek http://www.fnhk.cz Ambulantní centrum Laxus o.s. Okružní 699, Hradec Králové, 500 03 telefon: 495 515 907 Mgr. Jana Ženíšková http://www.laxus.cz