Marihuana ve vztahu
Amélie
Může marihuana ovlivňovat náladu takovým způsobem, že se i během jednoho dne kluk,se kterým chodím, chová příjemně, vzápětí nepří- jemně,spěchá domů, další den se omluví za to. jak se choval a tak se to pořád střídá, že mi připomíná mou přecitlivělou kamarádku několik dnů před menstruací? Já nehulím, on skoro každý den, tak si říkám,jestli to má vůbec cenu, když ta jeho milá,která se jmenuje Marihuana,je pro něj na prvním místě...Můžete mi také říct, jak se projevuje marihuana v sexu? On snad ani žádnej mít nemusí a to mu ještě není ani 20. Díky za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to co popisujete není úplně klasický obrázek uživatele marihuany, ale všechno je možné. Jestli hulí každý den, rozhodně to bude jeho nálady ovlivňovat, i když typičtější bývá spíše zpomalenost a apatie. Co se týče sexu, většinou ovlivní marihuana spíše prožitek, než samotnou chuť na něj. A jestli s ním máte být, nebo ne, to je bohužel opravdu jen na Vás. Je pravda, že tak jak to popisujete, to asi žádný med není, ale asi sama víte, proč s ním zůstáváte a jaké má ten vztah pro Vás výhody. Až převáží nevýhody, budete to mít jasnější...