Woe
Dobrý den pani Orlíková abych pravdu řekl dala stemi brouka do hlavy,co když mám aids nebo céčko dost nad tim přemýšlím už skoro tři roky sem nic neměl a sem na to hrdej ale k čemu to je když bych teď byl nemocbý řekl by že život je svině.Co myslíte po těch pár let by se mělo něco projevit.Neřikám že sem to vždycky vychytal a aplikoval čistou.Co bych měl dělat když něco mám?

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že pokud nepociťujete dlouhobě žádné fyzické symptomy jako je zvýšená únava při fyzické aktivitě, nevolnosti, ... tak že je riziko, že budete mít testy na infekční choroby pozitivní, velmi malé. Berte to tak, že chcete kapitolu týkající se drog uzavřít se vším všudy a pro úplnou jistotu si chcete udělat testy. Dokud nemáte výsledky, tak bych neuvažovala o nějakých katastrofických vizích - v tuto chvíli s tím stejně nic nevymyslíme. Pokud byste v nejhorším případě zjistil, že testy nejsou v pořádku, pak lze i přesto leccos řešit. V případě pozitivního testu na hepatitidu B nebo C je možná léčba tohoto onemocnění, která je sice dlouhodobá, ale bývá úspěšná (více se dočtete například v textech na těchto stránkách pod rubrikou Drogy a nemoci / Žloutenky). Pokud byste měl testy pozitivní na jakékoli onemocnění, tak by Vám okamžitě nabídli odbornou pomoc a včasnou léčbu, v tuto chvíli to přes internet nevyřešíme. Jen nepanikařte, ty testy si s největší pravděpodobností děláte jen proto, abyste měl klid, že jste si v průběhu drogové kariéry žádnou nemoc neopatřil. A z toho druhého úhlu pohledu také proto, že čím dřív se jakékoli onemocnění nebo zdravotní potíže zhjistí, tak tím účinnější je pak pomoc. Držím palce.