neznámy
děkiuji dc.minaříkovi zaodpověd ohledně rohypnolu. ale všeichni doktoři už nepíšou rohypnol na opiátovýrecept s pruhem a ani ho neseženetevlékárně. kde najde inspektorát pro omanné a psychotropnílátky. dost bymě to zajímalo kde je pravda.na černém trhu už mi bylo řečeno že se tady nevyrábí. prosí,m o adresu inspektorátu abych se mohol přeptat.děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Ještě jsem sem díval na stránky o výrobě a nově se tam objevila poznámka, že rohypnol se přestal vyrábět. Tož jste měl pravdu, ještě onehdá tam tahle poznámka nebyla. Rohypnol tedy již asi neseženete. Jedině se pokusit o individuelní dovoz v rámci EU, pokud jej ještě vyrábí mateřská firma la roche (původní držitel patentu na flunitrazepam) a nebo je nějaký preparát s flunitrazepamem v rámci EU registrován. Velmi pravděpodobně byste si ale lék musel plně hradit. Cenu netuším. Jinak inspektorát pro omamné a psychotropní látky najdete na ministerstvu zdravotnictví.