informace o leceni
Mat otazku,muze cizinec postoupit do lecenii tady v cz,a ljaky jsou podnikny? Kolik to stoji nebo jak dlouho to trva! Nebo prosim napiste nejaky tel contact na odbornou konsutacy. Dekuj Nuna

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, předpokládám, že nemáte v ČR placené zdravotní pojištění. Pokud ano, není v ničem problém, měly by pro Vás platit stejné podmínky jako pro rodilého Čecha. Pokud ne, záleží,o jakou léčbu by mělo jít. Ceny se budou dost lišit, řádově půjde o tisíce za měsíc. Pokud pobýváte v Praze, obraťte se na K-centrum na tel. 283 872 186, kde Vám rádi poradí a případně Vám dají kontakty na vhodné zařízení. Pokud pobýváte jinde, napište kde, ráda Vám zašlu kontakt.