Woe
Omlouvám se vždycky na něco zapomenu.Neřekla by ste že už i to je náznak toho že se mozek vlivem těch drog poškodil?Mimochodem sem z Prahy.Kódy byli 640002 a 644001

Odpověděl: Bára Orlíková
Potíže s pamětí máme čas od času každý. Pokud si pamatujete, jak se jmenujete, kde bydlíte a jaké je datum a nezapomenete se obléknout než jdete do práce, tak to ještě nebude tak hrozné :) Nechci to zlehčovat, předchozí užívání drog může mít vliv na pozdější potíže s pamětí, se soustředěním, ale obyčejně se to postupně spontánně upraví. Ovšem v případě, že se vyvarujete nejen pervitinu a heroinu, které jste užíval, ale i například konopných drog a přemíry alkoholu, které mají na kognitivní funkce (paměť, pozornost) také vliv.