Woe
Dobrý den pani Orlíková a za zdržení se neomlouvejte určitě vás hodně lidí zahlcuje dotazy.Byl bych tedy velmi rád kdyby ste mi doporučila někoho kdo by mi mohl udělat,jak řikáte somatické vyšetření především na ty infekční choroby,ale byl bych taky velmi rád kdyby to proběhlo diskrétně.Budeli to něco stát a nezaplatila by to pojišťovna OZP.Děkuji a přeju příjemný den.Kód byl 640002 a předposlední 644001.

Odpověděl: Bára Orlíková
Posílám Vám kontakt na kolegu, který Vám ono vyšetření udělá. Je to lékař, který pracuje i s lidmi, kteří berou nebo brali drogy, a bude potřeba mu sdělit, proč si chcete to vyšetření udělat - tedy, že jste bral injekčně drogy a chcete se ujistit, že jste se něčím nenakazil. Nemusíte mít obavy, informace se nikam dál nedostanou. Pana doktora Řeháka osobně znám a můžu ho jako specialistu jen doporučit. Zda má smlouvu i s pojišťovnou OZP, to si budete muset telefonicky ověřit, ale myslím, že by neměl být problém. Předpokládám, že by Vám případně dali kontakt na jiné zařízení, kde Vám testy udělají na pojišťovnu. Poradnu pro onemocnění jater a interní ambulance MUDr. Vratislav Řehák. Adresa: Nuselská poliklinika, Táborská 57, Praha 4, 4. patro Objednání: výhradně telefonicky na čísle 234 091 142. Přeji hodně štěstí.