Jsem tragéd??!
cicuska
Když mi bylo 17 tak jsem do toho vlítla,myslim perník,teď je mi26 a jsem tam znova,poslední dobou mám problém s tělesným zápachem,je to pervitinem,nebo už jsem úplnej magor a jenom si to namlouvám?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Takhle na dálku lze jen těžko říct. V praxi se často s podobným problémem setkávám u lidí užívajících stimulancia (pervitin). Stěžují si na tělesný zápach, který se objevuje po požití. Může jít tedy o důsledek užívání pervitinu. Přeci jenom je pervitin jed a tělo se ho snaží vyloučit všemi možnými cestami. Většinou to zvládají játra, nicméně jsou-li přetížená, využije tělo k vylučování i pokožku. Možná by tedy nebylo na škodu zajít si na jaterní testy a nebo braní alespoň na nějakou dobu omezit. Viděla byste, jestli se to za nějakou dobu změní. Na druhou stranu se může jednat jenom o Váš pocit. Pervitin může posilovat citlivost Vašich smyslů. Když k tomu přičtete ještě běžné účinky pervitinu na psychiku - ulpívání na určité činnosti, ale i pocitu, podezíravost apod. Navíc nelze vyloučit původ v jiných zdravotních problémech. Stačí to takhle?