hypnogen
neznámy
proč hypnogen učinkuje tak málo i stillnox to je to samé, neustále lžete že se vyrábí rohypnol ale proč to lidem děláte když už na trhu dávno není, je to škoda říká tom spoustu psychiatrů spalo se po něm dobře fetáci našli jiný druh my obyčejní trpíme po psychiatriích. slyšel jsem že se sem blíží lék podobný rohypnolu z francie nevíte o tom něco blíže děkuji za odpověd i když bude až zítra.

Odpověděl: Jakub Minařík
Hypnogen a Stilnox učinkují krátkodobě. Je to proto, že jsou to léky určené na usnutí a nikoliv k udržení spánku. Je to jiná skupina hypnotik. Ohledně Rohypnolu. Pokud vím, tak na trhu stále je, jen se předepisuje na tzv. opiátové recepty. Lékaři jej mohou stále psát, jen k tomu musí použít jiný tiskopis. Mezi látky jiné skupiny byl převeden pro vysoký potenciál vyvolat závislost a rozsáhlé zneužívání nejen mezi feťáky, tak jak je chápe většina lidí, ale především mezi tou většinou lidí, kteří se za feťáky nepovažují. A skutečně nebyl zakázán, jen převeden do preskribčního režimu se zpřísněnou kontrolou. Můžete se na to informovat na inspektorátu pro omamné a psychotropní látky, pokud mi nevěříte. A nebo se seznamte se zákonem. :-) O žádném novém rohypnolu nevím.