re:rada
Markos
Dobrý den,jaká je vaše rada při odvykání bez pomocí odborníku při dlouhodobém braní pervitinu.Ne nitrožilně,4 roky.Jak snížit chuť?Kde začít?Lze to vůbec a je nějaká šance?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, možné je všechno a nějaká šance je vždycky. Je ale rozhodně mnohem menší, než když si necháte pomoci od odborníků. Pokud to ale z nějakého důvodu nejde, je to Vaše volba, jen zvažte, jestli je ten důvod opravdu tak vážný a jestli neztratíte mnohem víc času a energie, tím že se opakovaně budete snažit přestat sám, než kdybyste rovnou vstoupil do nějakého programu, třeba ambulantního...Rychlá rada, jak přestat neexistuje, kdyby byla, dávno už by si ji někdo patentoval. Na začátek je možné najít spoustu zajímavých nápadů na stránkách MUDr. Nešpora, který nabízí ke stáhnutí zdarma různé svépomocné příručky. I když Vám třeba forma nemusí úplně vyhovovat, nelekněte se, určitě i pro Vás se tam něco najde...http://www.plbohnice.cz/nespor/addictcz.html. Držím tedy palce, ať to vyjde.