alkohol doma
Uzu
Děkuji za odpověď. Moc dobře vím, že s ní musím mluvit když není opilá, jenže to je pro mě opravdu těžké. Pomatuji dobu, kdy byl pro mě problém s ní o tom mluvit, i když byla opilá. Už delší dobu přemýšlím, že bych do nějaké poradny zašla a poradila se, nejprve sama. Vím, že mámu tam jen tak nedostanu. Bydlím kousek od Prahy, takže kdyby ste mi doporučila nějakou poradnu v centru Prahy, byla bych vám moc vděčná. Moc děkuji.

Odpověděl:
Dobrý den Uzu, určitě by bylo rozumné, kdybyste se někde poradila i vy sama. Jednak získáte psychickou podporu pro sebe a navíc budou nejlépe umět pomoci s nějakou vhodnou strategií, jak přimět mamku, aby se sebou zkusila něco udělat. V centru Prahy se můžete obrátit na AT ambulance, VFN Apolinářská 4, Praha 2 , 128 00 telefon: 224 968 214, 224 968 236 MUDr.Dušan Randák http://www.abstinence.cz nebo AT ambulance, Poliklinika Palackého Palackého 5, Praha 1, 110 00 telefon: 224 947 711 Hodně štěstí. PS: Jen mě ještě napadlo - v minulém dotazu jste psala, že jste úplná rodina. Jak se k věci tedy staví táta? Bylo by rozhodně efektivnější, kdybyste se na mamku snažili působit všichni společně a byli jste v této věci zajedno. A nebojte se o tom všem mluvit. Tím, že se problémy obcházejí a "zametají pod koberec", se nevyřeší a je z toho časem většinou akorát větší trápení.