Potřebuji pomoc
opice
Děkuji paní Orlíková. Bydlím kousek od Svitav.Celý život se o děti starám a nikdy by mě nenapadlo, že se něco takového stane.Udělám cokoli mě poradíte, jen když to pomůže.Moc se bojím, už dlouho žiji ve stresu a nevím, co bude dál. Na všechno jsem sama, muž byl alkoholik, tak jsme se rozvedli už v roce 1994.Syn na mě jen sprostě řve, poroučí si a ještě se musím dívat na to, jak vypadá, když je pod vlivem drogy. Cítím, že to dlouho neunesu. Moje psychika je už dost narušená a nemohu si dovolit se zhroutit,. Kdo by se staral o mladšího syna?Budu čekat na radu, snad mi někdo pomůže.Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, velmi se omlouvám za pozdní odpověď, ale byla jsem teď několik dní mimo přístup na internet. Posílám slíbené kontakty - níže uvedené jsou jedna psychiatrická ambulance přímo ve Svitavách a jedna v Pardubicích. Na kolegu v Pardubicích mám velmi dobré reference, pana doktora ze Svitav neznám, ale jistě Vám posyktnou na obou místech kvalifikovanou odbornou podporu. Oddělení psychiatrie a psychoterapie s psychosomatikou Nemocnice ve Svitavách Kollárova 7, Svitavy, 568 25 telefon: 461 569 341 prim. Doc. MUDr. Zdeněk Boleloucký, CSc. http://www.nemsy.cz Centrum péče o drogově závislé Psychiatrická ambulance Kyjevská 44, Pardubice, 532 11 telefon: 466 016 622 MUDr. David Bayer V kontaktním centru pro drogově závislé (i jejich příbuzné a blízké) v Pardubicích nastaly nějaké organizační změny a provoz kontaktního centra přebírá jiná než dosavadní organizace, takže pokud byste měla zájem o tento kontakt, tak je potřeba si ověřit, jak k-centrum v současnosti funguje. K-cetrum nabízí služby pro aktuální uživatele drog od výměny injekčních stříkaček až po pomoc při zprostředkování léčby a nabízí také konzutalce pro rodiče. Kontaktní centrum Demokratické mládeže 2701, Pardubice, 530 02 telefon: 466 355 054 Jana Šubrtová http://www.khk.cz Přeji hodně štěstí.