nevim, co dělat..
Hana
Zdravím vás... Potřebovala bych od vás poradit, jak mám dál žít? Zkusila jsem pervitin a pak jsem si dala asi ještě osmkrát, i přes veškerý hnusný dojezdy co mám, si chci dát zase... Od tý doby, co si tak jednou měsíšně dám peří, tak nepřemejšlim o ničem jiným, připadá mi, že už ani jinak žít neumim, nejsem závislá, to ne! Asi si tím vyplnuju nudu... Připadám si strašně jiná, pořád nad sebou přemejšlim a nevim, co dělat...Věci, který mě bavily dřív, mě ted nudí... Každej den hulim, já sama nevím, proč to dělám, ale štve mě to... Jen mi poradte, co mám dělat s tim svym životem...Jiný lidi nemusí hulit ani fetovat, ale já nevím proč...I když je to asi dost trapnej vzkaz, tak díky za odpověd...

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, ptáte se, jak máte dál žít. Ochutnala jste pervitin a od té doby máte pocit, že všechno ostatní je nuda. Tohle k drogám patří - příjemné pocity, když si člověk dá, nepříjemné dojezdy, i pocit, že nic ostatního člověka nebaví. Někteří lidé právě tomuhle kouzlu podlehnou a v budoucnu na to doplácí. Jestli opravdu přemýšlíte, co udělat se svým životem, pak se zkuste obrátit na psychologa. Možná zjistíte, že máte sklony k depresím a když dostanete slabá antidepresiva, chutě se postupně vytratí ... ale těžko říct. Uvidíte sama. Jestli napíšete, odkud jste, mohla bych Vám někoho doporučit, co Vy na to? S pozdravem, Gabriela Koryntová.