Woe
Na předchozí email odpovídala Bára Orlíková.K předchozí otázce tedy uvádím konkrétnější informace je mi 21 a drogy sem bral od 15 do 18 ale nepořád jen tak příležitostně někdy ale byli období kdy víc někdy třeba míň a někdy vůbec už si přesně nespomnám abych pravdu řekl tak na to chci úplně zapomenout.Mohl bych si typnout ale i tak asi budu lhát páč to se opravdu nedá odhadnout dej me tomu že to bylo těch dva roky v kuse.Poslední půl rok to byl heroin jinak pervitin.Chtěl bych podotknout že před tím sem byl velmi dobrý sportovec v dobré kondyci.Ještě tedy připomenu předcházející otázku.Jak moc sem si mohl poškodit mozek braním drog.kód byl544002 jestli se znova chcete kouknout na otázku ať to tady znova nevypisuju předem díky

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, velmi se omlouvám za pozdní odpověď, ale byla jsem teď nějakou dobu mimo přístup na internet. K Vaší otázce - pokud už drogy tři roky neberete a nepociťujete nějaké potíže, které by mohly souviset s užíváním drog, tak si myslím, že k žádnému viditelnému poškození nedošlo. Nepíšete, zda jste bral drogy injekčně, pokud ano, tak bych si rozhodně nechala udělat testy na infekční choroby - některé mohou probíhat i řadu let bezpříznakově a pak se mohou rozvinout závažné potíže (HIV/AIDS, hepatitida C). Jestli nemáte nějaké psychické nesnáze od doby, co drogy neberete (úzkosti, potíže se spánkem...), tak bych si myslela, že se Váš organismus i psychika zvládla regenerovat. Dávejte si na sebe pozor a buďte opatrný, co se týče drog - pokud byste se k nim znovu dostal, bude ten sešup dost rychlý. Myslím, že jste byl na hraně závislosti a je skvělé, že se Vám z toho podařilo dostat.