kam na lečení?
boro
Ahoj, je mi 21let, jsem rok na pervitinu,4měsice na jehle...chci se lečit,nejlepe v komunitě kde je starost o koně,někde v přírodě..chci do smišené komunity mezi lidi co jsou mi věkově nejblíže...můžete mi poradit místa kde mi toto mohou splnit¨?Díky

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Existuje seznam komunit (najdete ho na www.drogy.net v sekci kontakty), kde je možné se léčit z drogové závislosti. Většina komunit je smíšených, ale nedoporučují se tam partnerské vztahy. Každá z komunit je trochu jiná a má trochu jiné podmínky a možnosti. Před tím než se tam člověk dostane, je třeba splnit několik podmínek (pravidelně to bývá kontakt s kontaktním centrem nebo nějakým odborníkem, sepsání životopisu, vyplnění dotazníku, nastoupení detoxu apod.). Ideální by bylo, abyste se obrátil/a na nějaké kontaktní centrum ve Vašem okolí, kde by Vám poradili a pomohli. Bohužel nevím, odkud jste, takže Vám nemůžu poradit, kam konkrétně se obrátit. Jestli budete potřebovat, napište znovu. S pozdravem, Gabriela Koryntová.