kokain
janaherr
Preji peknej den,i kdyz ja ho tak nevnimam,ponevac ma problemy a hlavne velkou starost o svou dceru,ktera mi vcera zdelila,ze je zavisla na kokainu.Nevim co mam delat,tvrdi,ze se z toho pomalu dostava,ze do toho spadla jenom z legrace.Bere to jednou tydne o vikendu a prej s kamoskou,ktera je v tom dele si chteji navzajem pomahat a dostat se z toho,ale ja tomu neverim.Moje obavy snad chapete.Dekuji za radu.JAna.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, rozumím tomu, že máte obavy. Určitě není jednoduché dovědět se, že má Vaše dcera problém s drogou. Na druhou stranu si říkám, že je hezké, že se Vám s tím svěřila. Minimálně to svědčí o tom, že Vám důvěřuje. Ale sama asi moc dobře víte, že bojovat s drogou není jednoduché, a proto byste jí s tím ráda pomohla. Co dělat? Jak jí podpořit? Pomoct? Mám asi jedinou radu - domluvte se s dcerou na tom, co by jí mohlo pomoct, co by od Vás potřebovala. Kdyby to nezvládala, doporučte jí kontaktovat nějakou poradnu ve Vašem okolí. Také se zkuste dohodnout na tom, jak spolu budete fungovat. Nebojte se mluvit o svých obavách a starostech. Zkuste si sama říct, co Vás přesvědčí o tom, že se věci mění k lepšímu. Přemýšlejte, co potřebujete Vy. A kdyby ani tohle nestačilo, nebojte se obrátit na nějakou poradnu i Vy sama. Existují i poradny pro rodiče nebo rodičovské skupiny. Minimálně zjistíte, že podobné problémy neřešíte jenom Vy. Bohužel nevím, odkud jste, takže Vám neporadím, kam konkrétně se obrátit. Jestli s tím budete potřebovat pomoc, napište znovu. Držím Vám palce a přeju hodně štěstí. S pozdravem, Gabriela Koryntová.