jak se zařadit spět?
Poulis
Dříve jsem bral (asi 1 rok) pervitin, dnes je to 5 let co jsem s tím zkoncoval a stále se potýkám s jistou nevyrovnaností, která mi "brání" se vrátit do běžného života. Co mohu udělat pro to, aby tyto pocity nehráli hlavní roli v mém životě a komunikaci s lidmi?Děkuji PB

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Píšete, že už je to pět let, co pervitin neberete, ale přesto se stále potýkáte s jakousi nevyrovnaností. Rád byste s tím něco dělal, nějak to změnil. První krok jste v tuhle chvíli už udělal - napsal jste nám. Asi by to chtělo osobní rozhovor. Už v tuhle chvíli mě napadá spousta otázek, které by bylo potřeba zodpovědět, např. jaké to bylo, než jste začal brát, jak se to změnilo, jak to vnímáte dneska, co Vám vlastně vadí, co byste s tím rád dělal, jak byste to chtěl změnit, co jste doposud zkoušel apod. Takže v tuhle chvíli bych Vám doporučila kontaktovat psychologa. Možná bude stačit jenom pár setkání, možná půjde o to, zkusit ve svém životě něco změnit. Jak říkám, na základě těch několika informací, co o Vás v tuhle chvíli mám, Vám asi víc neporadím. Seberte odvahu a vyražte se někam poradit osobně. Kdybyste nevěděl, kam se obrátit, napište, odkud jste a mohu Vám zkusit někoho doporučit. Držím Vám palce. S pozdravem, Gabriela Koryntová.