Pervitin
opice
Chtěla jsem se zeptat , co mám dělat, když syn užívá pervitin a je mu již 18 let pryč?Nechce nikam na léčení a já vidím, jak se jeho stav stále rychle zhoršuje.Někdy je tak agresivní, že jde z něho strach. Jindy se třese,má deprese, nevím si s tím rady. Trpí tím i mladší 16-letý syn.Řve na nás a někdy i ohrožuje na životě.Už na mě vytáhl i nůž. ŘEKL, ŽE NÁS VŠECHNY ZABIJE A JÁ PŮJDU NA ŘADU JAKO PRVNÍ. Moc vás prosím o radu, co dělat.???Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že v tuhle chvíli je jediným řešením se obrátit na odbornou pomoc osobně - mohla byste zkonzultovat, jak postupovat. Jestliže je syn plnoletý, odmítá léčbu a (jak jsem pochopila) s Vámi bydlí a chová se pod vlivem pervitinu agresivně, tak obyčejně zabírá to, že mu odmítnete bydlení poskytovat - není Vaší povinností mu poskytovat zázemí, pokud je dospělý - zvlášť za takových podmínek. Zkuste to promyslet a vypravte se co nejdříve k některému z odborníků osobně - když mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám někoho vhodného doporučit. Ve chvíli, kdy je syn agresivní a ohrožuje Vás, zavolejte policii nebo záchranku - nic jiného se dělat nedá.