THC
alyth
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak dlouho je poznat v organismu (pokud mám v budoucnu absolvovat testy na psychotropní látky) to, že jsem užívala až donedávna celkem pravidelně konopí. Velmi děkuji za odpověď, s pozdravem A.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Uvádí se, že THC lze detekovat z krve max do 14 dní po posledním užití, ze slin jsou detekovatelné metabolity několik dní (aktivní metabolity - tj. příznak toho, že je člověk aktuálně intoxikovaný - je možné zjistit max 12 h), nejdéle se dá THC poznat v moči - tam se uvádí až 30 dní od posledního užití. Závisí to ovšem na intenzitě a dlouhodobosti předchozího užívání - pokud jde o občasné užívání, bude tato doba kratší, pokud se jedná o každodenní intenzivní užívání, může být doba detekce výjimečně i delší než těch 30 dní.