marijuana
Laura
mam dotaz a predem diky za odpoved. Kourim uz asi 2 mesice v kuse travu.Hulim celej den a pauzu mam az kdyz spim.Myslite ,ze z toho muzu mit nejake nasledky??!

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, asi se Vám z takhle zavedeného rytmu bude dost těžko vyskakovat. Až se rozhodnete přestat, zřejmě budete mít problém s psychickou závislostí, ať už přímo na marihuaně, nebo na rituálech a stylu života s tím spojeném. Jinak následky na zdraví a psychiku hrozí následující: vznik rakoviny plic a jiných onemocnění plic (vzhledem k tomu, že marihuanová cigareta obsahuje až 5x více škodlivin než normální), to se ještě zvyšuje pokud kouříte i cigarety, poruchy krátkodobé paměti, ztráta motivace k běžným činnostem i k sociálním kontaktům (což bývá nejčastější důsledek častého a dlouhodobého kouření a i když to vypadá neškodně, dovede způsobit vleklé deprese a ztrátu smyslu života), další psychické potíže, v extrémním případě velmi nepříjemná a zdlouhavá toxická psychóza.