ach jo!
mutantik
Jděte už s těma dotazama, co jak dlouho vydrží v moči, krvi, do ...! Už je to trapný a nemá to úroveň! Kinder smažky! chjo!

Odpověděl: Bára Orlíková
Přeposílám Vaši výzvu na veřejné stránky poradny s tím, že ty nejsilnější výrazy jsem si dovolila upravit. A jen pro Vaši informaci - jasně, že se některé dotazy opakují. Jen je potřeba si uvědomit, že ti, co se ptají, tu informaci potřebují a nevědí, kde jí mají najít - a myslím, že je docela dobře, že díky tomu vstoupí do kontaktu s námi a mohou se pak zeptat i na cokoli jiného, když zjistí, že tato poradna funguje a poskytuje objektivní informace.