dakujem a ?
JULISAAA
DIIK za odpoved !!! - hadam mi to pomoze ... chcela by som sa este opytat , pred piatimi dnami som na svojom priatelovi (mojom chalanovi) spozorovala bodne pichnutia na rukach .. spytala som sa ho co to ma znamenat a on povedal , ze mu brali krv .. no za 3 dni to bolo horsie a mne sa zdaa dost vystresovany ..vcera mi do konca strelil , lebo som isla s kamaratkami von a zabudla som mu to povedat , dve hodiny na to sa mi ospravedlnoval s placom a vravel , ze ma MILUJE ...udobrili sme sa (ako ? mno asi viete) ... Je to normalne ??? Co si myslite , zeby si nieco pichal .. ma novu partiu , dost sa flaaka a pri kamaratoch sa ku mne sprava jak k handre ako keby som mu patrila ... ja ho necem stratit LUBIM ho , ale zacina ma ma strasne desit ... jeho kamarat ma chcel pred nedaavnom dostat do postele , mam mu to povedat ? V poslednej dobe je dost agresiivny , bojim sa , zeby mu nieco urobil .. DAKUJEM .. dufam , ze mi coskoro odpoviete .. inaK to som ja , co mala problemi s tym TOULENOM ... DOVIDENIA

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, opravdu si netroufám takhle na dálku říct, jestli přítel bere, nebo ne. Vpich mohl mít samozřejmě z braní krve, ale asi se dost rychle ukáže, jestli to byla pravda, protože každý týden mu krev neberou. Takže uvidíte, jestli mu zmizí, nebo ne. I kdyby to ale vypadalo, že drogy nebre, jiná věc je, jak se k Vám chová. jestliže Vás uhodil, je to dost vážná situace a pokud mu to budete tolerovat, pravděpodobně se to stane znovu. To, že Vás miluje na tom nic nemění, muži, kteří páchají domácí násilí, také své manželky milují, ale svým, velmi svérázným způsobem, který je pro málokoho přijatelný a pochopitelný. Je tedy opravdu jen na Vás, jestli si na takovou "lásku" chcete zvykat. A zrovna to, že jste byla venku s kamarádkami bez jeho vědomí mi nepřipadá ani trochu důvod, proč někoho uhodit...Co všechno mu povíte o jeho kamarádech, to je jen na Vás, neohlížela bych se ale na to, jestli je teď podrážděný nebo ne, spíš na své potřeby. zkuste si s ním celkově promluvit o Vašem vztahu, jak se mění, co se děje, dříve než v něm budete hodně nespokojená.