šok
...:(
Není to ani rok zpátky co sme s mým klukem a kámošema vymetali kde jaký akce..a jelo to pořád koule koule koule...pocit skvělý..ale pak se to najednou změnilo začala sem si na to zvykat a přestalo to být "nejlepší" , začala sem si dávat víc přestože sem si "na začátku" slíbila že víc jak 1ne. Ostatním už dávno 3-4 nestačily...tak proč ne.Když se jelo na akci měli jsme svoje,ale když ne tak sem celou dobu nedokázal myslet na nic jiného než jestli tam nic nebude tak zešílím!bylo mi špatně až na zvracení a byla sem jakoby v kreči..ale vždycky se to povedlo...něco se našlo a frčelo se.Pak se ale stalo že ext došla prostě nebyla,co dělali ostatní to nevím,ale já s mojím sme začali stihovat pobíhala sem sem a tam a nedokázala sem se na nic soustředit jen sem si říkala "jak je to kruci možný?to snad není pravda!"Ten můj kdysi šňupal peří...přišel s tím že koule nám sehnat nedokáže ale lajnu tam prý našel..ptal se jestli to má jít vykutit.Nevím proč ani jak ale řekla sem ne,jakobych to ani nebyla já,nevím co to bylo. Tak odešel dál shánět já tam zůstala situace se nelepšila a najednou sem si začala nadávat jak sem blbá že sem tu lajnu neschválila kde sme teď už mohli bejt a tak...bylo to divný když si na to vzpomenu,jakobych to nebyla já.KDO TO BYL??teď už neberem na akce nechodíme bo se tam nudíme..kámoši mi řekli že sem byla normálně závislá,ale mi se tomu nechce věřit,být závislý je přece víc ne?Jak to tedy bylo?děkuji za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, co víc by ještě mělo být závislost, když ne to, že běháte jak smyslů zbavená a sháníte se jenom po extázi a nic jiného Vás nezajímá? Že je Vám fyzicky špatně, když si představíte akci bez ní...? Jasně, že je to závislost, akorát, že na extázi se nevypěstuje fyzická, jako třeba na heroinu. Ta je ale oproti té psychické závislosti na drogách v podstatě legrace...Takže buďte ráda, že je to za Vámi a příště až budete mít u něčeho podobné pocity, buďte si jistá, že o závislost pravděpodobně jde. Snad už Vám to ale nic připomínat nebude...