Předávkování nikotinem?
Oma
Běžně nepiju alkohol, ani nekouřim.. na silvestra se mi to ale trochu vymklo z rukou.. a vykouřila jsem několik doutníku (asi 4) a dost cigaret (8-10?).. teď už mám tři dny za sebou divný stavy - v noci nemůžu spát, nadměrně se potim, když už usnu, mám děsný sny a přes den jsem furt krapet "mimo" .. takže, je možný stát se závislym na nikotinu takhle po jednom prokouřenym dni?!? no, asi nee, jenže na druhou stranu, jsem slyšela, že když se dávka drogy opravdu hoodně přežene, stát se to může..

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, než že byste byla závislá, to spíš vypadá, že jste se trochu přiotrávila. Jestli jste naprostý abstinent, tak taková dávka, třeba ještě v kombinaci s alkoholem, je pro tělo dost rána. Zkuste si pár dní odpočinout v hodně klidovém režimu, pít tekutiny, žádné kafe ani černý čaj, vitamíny, hlavně C, případně nějaké šetrné bylinkové čistící čaje. Vzhledem k datu, kdy odpovídám (za což se omlouvám, ale doba přelomu roku je dost hektická i na poradně), předpokládám, že problémy už pominuly. Pokud ne, rozhodně bych zašla za lékařem. V tomto případě se ani nemusíte za nic stydět a klidně mu říct jak to bylo...