Je to normalni?
Garrett
o silvestru sem si dal poprve piko. Ted je uz tretiho a jeste sem se poradne nevyspal. je mi blbe boli me zaludek. Jsou to normalni abstinencni priznaky? Mam strach

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pravděpodobně jste to na toho silvestra trochu přehnal a organismu chvíli trvá než se zotaví - stav na "dojezdu" po odeznění účinků může být delší a nepříjemný. Může se stát, že problémy se spánkem trvají dva tři dny a žaludek taky může stávkovat. Takže zatím nepanikařte. Pokud by potíže přetrvávaly, tak napište, a zkusíme něco vymyslet. P. S. Zkuste zvážit, jestli Vám zkušenost s pervitinem za takovouhle kocovinu stojí (a to jeden z těch menších problémů, které Vám perník může způsobit)... Hodně štěstí a buďte opatrnější.