Woe
Chtěl bych vědět když sem bral drogy dva roky dejme tomu vkuse jak moc mi to poškodilo mozek a jestli se dá nějak víc zregenerovat pokud se regeneruje když už neberu? Třeba sportem a jak zlepšit myšlení a pamět?Díky

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel nepíšete moc informací na to, abychom Vám mohli dát nějakou konkrétní odpověď. Nevím, co jste bral za drogy, jak dlouho neberete, kolik je Vám let, jestli jste je bral injekčně, jestli máte nějaké zdravotní potíže související s drogami ... Samozřejmě, že drogy mohou napáchat nějaké škody na zdraví, ale obyčejně se z toho organismus zotaví, pokud jste nestihl například chytnout nějakou infekční nemoc. Jakékoliv zdravé koníčky včetně sportu jistě regeneraci psychiky podpoří... :) Pokud byste chtěl vědět víc, tak zkuste napsat víc podrobností. Zatím přeji hodně štěstí.