alkohol
Lucka
Potřebovala bych prosím poradit, na koho se obrátit s problémem alkoholu v okolí Zábřehu na Moravě a kde je tady v nejbližším okolí protialkoholická léčebna. Děkuji moc Lucka

Odpověděl:
Dobrý den Lucko, ve vašem regionu se můžete obrátit na níže uvedené adresy. Asi by bylo nejpraktičtější kontaktovat nejdříve některou z AT ambulancí a problémy s nimi probrat. Určitě by vám tam také doporučili nejvhodnější typ léčby, ať už ho potřebujete pro sebe nebo pro někoho z vašich blízkých. Přeji hodně štěstí. Protialkoholní a protitoxikomanická poradna Zábřeh Ambulantní program Školská 13, Zábřeh, 789 01 telefon: 583 411 946 Protialkoholní a protitoxikomanická poradna Mohelnice AT ambulance Nádražní 35, Mohelnice, 335 01 telefon: 583 464 216 AT ambulance Vojenská nemocnice, Sušilovo náměstí 5, Olomouc, 771 00 telefon: 585 222 486 AT ambulance I. P. Pavlova 12, Olomouc, 775 20 telefon: 588 444 618 MUDr. Jarmila Šmoldasová Psychiatrická léčebna Bílá Voda, Bílá Voda u Javorníka, 790 69 telefon: 584 413 208 Psychiatrická léčebna vč.AT ambulance Olomoucká 173, Šternberk, 785 01 telefon: 585 085 111 prim.MUDr. Jiří Martinů http://www.plstbk.cz