střediska protitrogové závislosti
Prosím o sdělení adres, resp. kontaktů na střediska protidrogové závislosti v Moravskoslezském kraji. Jaké jsou prvotní příznaky při užívání drog. Lze zjistit rozborem krve užívání drog a v jakém časovím horizontu po aplikaci, drogy. Děkuji.

Odpověděl:
Dobrý den, vzhledem k tomu, že odpověď na váš dotaz by byla poměrně obsáhlá, doporučila bych vám nejdříve pročíst rubriky o jednotlivých drogách na našich stránkách, kde nepochybně najdete informace, které vás zajímají. Pokud by něco z toho nebylo jasné, případně byste tam nenašla, co potřebujete, tak se klidně dozeptejte. Jinak kontakty na většinu zařízení, která se zabývají drogovou problematikou v Moravskoslezském kraji, najdete buď na stránkách www.drogy-info.cz vpravo v rubrice "mapa pomoci" a nebo na www.drogy.net v rubrice "kontakty".