jak pečovat o zdraví
beryna
Dobrý den,především díky za vaši poradnu,protože už několikrát jste mi poradili!Chtěla bych se zeptat,když už si někdy dám na nějaké párty pervitin,tak jak můžu pečovat o své zdraví?Např, o svůj nos,aby sliznice potom tolik netrpěla...nebo jsem slyšela,že tělo pak potřebuje hlavně vitamin C.Díky za odpověd

Odpověděl: Jakub Minařík
No, krom doporučení pervitin nebrat, ale to asi víte a slyšet to od nás nechcete, tak: - vitaminy nejsou špatné, rozhodně neublíží - dostatek tekutin a lehká strava, taky se hodí pro nos: - nejsou špatné euphorbium nosmí spray - coldastop nosní olej, obsahuje vitaminy které pomohou lokálně regenerovat sliznici Významné je také: - dávat si mezi užitíma dostatečně dlouhé pauzy, v zásadě v týdnech minimálně - nedávat si během večera opakovaně, jedna lajna a dost - rozumné dávky - neužívat, pokud nejste zcela zdravá a minimálně 2-3 týdny i po lehké nemoci; pokud jste třeba po operaci, tak raději déle. Tělo, resp. srdce takovou zátěž nemusí vydržet.