Pervitin
PerNyk
Dobrý den, je mi 20 a asi tak 4-5 měsíců jsem bral pervitin několikrát týdně.Ne moc velké dávky, ale spíš často a menší.Už nějakou dobu jsem s tím chtěl přestat a naposled, když jsem se zamyslel nad posledním půlrokem, nějak se mi to vzpříčilo a teď asi měsíc abstinuju. Za tu dobu mě to dost změnilo i psychicky, ale to po přestání braní neustoupilo. Dřív když došlo na nějaký konflikt, tak jsem dostal strach i když jsem na to fyzicky měl a raději jsem to vždy nechal. Na perníku to po nějaké době začalo být opačně, vždycky jsem si uvědomil, že on mě chce třeba jen tak zbít a já se prostě musim bránit. Když se mi stane něco takového dnes, nesnažím se z toho dostat, ale spíš ještě víc vyhecovat a pak mám takovou zlost, že nevim, co dělám. Mám v sobě plno adrenalinu . Nedávno mě napadl nějakej 18letej nácek a já (i když v sebeobraně) jsem ho skoro umlátil a to bez jakýchkoliv výčitek nebo tak. A to bylo měsíc po tom, co jsem měl naposled. Po nějaké době braní jsem na tom občas začal přemýšlet o lidech, vztazích, penězích a tak a docela jsem změnil názor n všechno. Většina toho mi určitě prospěla, ale tohle ne. Naučil jsem se chovat agresivně a pochybuju, že se toho někdy zbavim. Je možná až takováhle změna? Nebo je to příznak abstinence? Díky moc

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, že by to byl příznak abstinence, to moc nevypadá. Spíš se mi zdá, že jste si, posílen pervitinem, který odbržďuje agresivitu, vyzkoušel, že taky můžete vyhrát a nějak Vám to povzbudilo sebevědomí, trochu nepravým směrem. Teď to spíš bude na Vás a Vaší sebekontrole, s drogami to myslím už nemá moc co dělat. Myslím, že jste to zvládl ubrzdit docela dobře a teď už je jen otázka času a životního stylu, jestli se Vám podaří vrátit se do normálu i psychicky.