pervitin
Kuba
Parkrat jsem zkusil pervitin a pri poslednich dvou pozitich se mi stalo, ze tak po 6-8 hodinach po uziti mi zacalo byt docela fyzicky spatne (silna bolest hlavy, trochu spatne od zaludku) a silne me brnely ruce a casti obliceje. Nevite, cim by to mohlo byt popripade jak se toho vyvarovat?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Těžko říct, čím vším by to mohlo být. Jestli se Vám to stává 6-8hodin po požítí pervitinu, pak může jít o součást dojezdu. Někdo má dojezdy nepříjemné spíše psychicky, ale výjimkou nejsou ani nepříjemné fyzické prožitky. Jak se toho vyvarovat? Nejlepší by asi bylo nebrat. Budete-li pokračovat v užívání, riskujete i to, že se ty nepříjemné prožitky budou stupňovat. Nicméně těžko říct, čím vším by to ještě mohlo být. Stejně tak je možné, že jde o nějaké chvilkové oslabení Vašeho organismu, nebo droga, kterou užíváte, má trochu jiné složení než ta předchozí. Nechci Vás zbytečně strašit, ale také ani utěšovat, že o nic nejde. Přeci jen je pervitin "jed", který tělu dlouhodobě nepřináší nic moc dobrého. Stačí to takhle?