odborná pomoc
Štěpulka
Zase píši s dotazem, kde a jak najít odbornou pomoc, jsem z Karlovarského regionu,docela bych uvítala někoho, kdo tomu rozumí, ale mám pár dotazů: Dozví se o tom rodiče, že chodím do té poradny? Píše se to někam, že jsem tam někdy chodila? Dozví se to škola? Ráda bych někam chodila, ale mám strach, že se to dozví rodiče atd. nejsem plnoletá... Jak to vůbec probíhá? Když bych se tam přišla poradit s někym? To budu nějak registrovaná? Nejsem na tom, tak špatně, spíš se chci zeptat a poradit, jak dál? To já opravdu nevím, jediný, co mám pro mě smysl je shánění pika a já už nechci ani... Ale nevim, jak z toho ven....

Odpověděl:
Dobrý den, zkuste se obrátit v Karlových Varech na Kontaktní centrum o.s.Světlo, Krále Jiřího 38, Karlovy Vary, 360 01, telefon: 353 222 742, klidně pro začátek i anonymně po telefonu. Určitě budou mít situaci ohledně poradenství a léčby závislosti v regionu dobře zmapovanou a budou schopni vám doporučit vhodný kontakt nebo se vám budou věnovat sami. Chápu, že máte obavy, aby se to nedozvěděli rodiče nebo škola, ale v případě, že budete dál brát, tak je dost pravděpodobné, že se to časem "proflákne" a bude to stejně průšvih. Jinak Kontaktní centra své klienty určitě nikam nehlásí a pokud byste navštěvovala psychologickou nebo psychiatrickou poradenskou ambulanci, tak tyto jsou vázány lékařským tajemstvím, takže se také nemáte čeho bát. Víte, to že jste schopná si připustit, že vám život s pervitinem až tak nesedí a chcete s tím něco udělat, je veskrze pozitivní. Takže nemějte obavy a určitě do toho Káčka zavolejte nebo zajděte. Držím vám palce a ať v novém roce zvládáte podle svých představ:-)