Zničil mě ALKOHOL!!! :---)
někdokdosemobčaschodíamáotázkyodrogách
Dobře, tak to zesumarizujeme: Vždycky jsem jenom taskoval o tom co a jak alkohol dělá. Nešlo jenom o vědecký hledisko atd, ALE možná to se mnou zašlo moc daleko. Piju. No, já jsem měl výčitku, už při svý třetí opilosti v životě.. Sečteme to: pít jsem začal těsně před prázdninama. cca jednou za dva dny. Bylo to hezky odměřený, každej večer jedna placatice rumu (0,2 l ) ke knížce do vany. Takže jsem takhle vjel do prázdnin. Jeden den večer placatice, pak druhej "vyléčit kocovinu", třetí den zase placka, čtvrtej den kocovina atd atd. Ale byly tam týdenní přestávky, když jsem byl někde, kde jsem pít nemohl. Takže dohromady tak na 25 dní z prázdnin připadaj ty čtyři velký panáky rumu. Pak škola. To už se to silně omezilo, takže jenom v pátek večer... Ale když jsou prázdniny nebo něco, tak zase jede obdenní rytmus... Dohromady to může bejt tak 7 litrů tvrdýho alkoholu???Ty flašky si trochu skladuju, takže jsem to mohl spočítat docela dobře. A vážim 65 kilo. Je mi osmnáct. Vim, že je nemožný takhle spočítat, jak na tom jsem, ale jde mi hlavně o mozek. Zkazit bych si ho nechtěl. Beru vitamínový tablety a občas si dám i Antiethanol 07. Řeknete mi někdo jak na tom jsem?????

Odpověděl:
Zdravím vás, ne, že byste byl alkoholik, ale sám vnímáte, že to s tím vaším pitím je trochu problém a je pravda, že časem byste nad tím mohl začít ztrácet kontrolu. Víte, myslím, že byste si měl sám sobě zkusit odpovědět na otázku, proč si volno a relax nedokážete užít bez alkoholu. Proč musí být knížka+vana+panák, jak píšete, proč nestačí knížka+vana. Tím bych asi začala a taky se pokusila nějak inovovat trávení volného času tak, aby nebylo spojené s alkoholem. Někdy to bývá náročnější, ale vzhledem k tomu, že sám píšete, že když vám čas zabírá škola nebo nějaké jiné aktivity v prostředí, kde se nepije, že pití výrazně omezíte, mohlo by to být pro vás méně složité. Pokud by se to nedařilo, je vždycky vhodné obrátit se na nějakou odbornou pomoc. (Např. AT ambulance - ty jsou v každém větším městě). No, pokud se týká toho poškození mozku a zdraví vůbec, vitamíny a antiethanol mohou sloužit jako určitá prevence, ale jejich vliv, vnímán v dlouhodobém kontextu nadužívání alkoholu, nebude nějak zásadní. Nicméně, jestli jsem to správně pochopila, tak nepijete zas až tak dlouho a tak výrazně mnoho, abyste byl v současnosti ohrožen nějakým výrazným zdravotním poškozením, což ovšem neznamená, že se k tomu nelze časem dopracovat. Pokud vy sám nepociťujete nějaké fyzické či psychické problémy, tak je pravděpodobné, že by vaše "alkoholové období" mohlo proběhnout bez následků. A pokud člověk začne abstinovat, hlava se opravdu vyčistí a vrátí do normálu a k tomu se i zregenerují játra, která pitím taky dostala zabrat. Jen je třeba to zabrzdit včas, jelikož čím později, tím to jde hůř a taky ty následky na těle a na duši bývají horší. Tak hodně štěstí a ať se daří. J. BTW-jen ještě maličkost co se týká přezdívky, kterou jste použil - "někdokdosemobčaschodíamáotázkyodrogách" - jen bych poznamenala, že alkohol droga je a svými riziky se dá přirovnat i k tzv. "tvrdým" drogám.