upřesnění k 341007, pro Tomáše Nedvěda
sine nomine
Dobrý den, dík za odpověď. Abych upřesnila - neberu i.v. Ty dva týdny, to není samozřejmě v kuse beze spánku. Spíš tak, že dám trochu ráno a pak menší čáru v poledne. Normálně funguju, jen jsem prostě aktivnější :o) V noci jdu v rámci možností spát, i když ty první dny to moc nejde. Snažím se i dostatečně jíst. Snad takhle není zátěž organismu tak velká? Konflikty ze zákonem nemám, kontakty s "drogovým světem" omezuju jen na nutnou obchodní transakci. Nikomu svým braním neškodím a docela mi vadí, že už jen tím, že si dám, se dopouštím přestupku (zcestný zákon).

Odpověděl:
Zdravím, nemá smysl řešit, jestli máme dobré nebo špatné zákony. Jen je musíte brát v potaz jako další reálné riziko spojené s užíváním drog. Mějte na paměti, že i po letech kontrolovaného braní můžete za jistých okolností ztratit kontrolu. Vždy je to chůze po tenkém ledě. Z Vašeho předchozího dotazu jsem cítil Vaší potřebu ospravedlnit si sama před sebou Vaše užívání a získat "svolení". Nic takového od nás ale nemůžete čekat. Užívání drog s sebou nese rizika vždy. Vás mohu jenom pochválit za to, že o rizicích přemýšlíte, berete je v úvahu a zdá se, že se je snažíte minimalizovat. Vaše případná morální nebo jakákoliv jiná dilemata si však budete muset vyřešit sama. Pokud budete v užívání pokračovat, přemýšlejte o rizicích a klidně se ptejte na možnosti jejich minimalizace. Vycházíme z předpokladu, že riziko lze minimalizovat vždy. Přeji Vám vše dobré do nového roku. Opatrujte se. TN