vikend fajn týden v prdeli
fergie
Ahoj chtěla jsem se zeptat když pravidelně jednou za 2měsíce si celej víkend pořádně užiju na piku...pak jsem samozřejmě týden v depresích a bez nálady,tak jestli to má vliv na psychiku a na zdraví,když je to jednou za 2měsíce?je fakt ale že ten víkend-je od čtvrtka a spím až tak v pondělí...a to né moc dobře

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, na zdraví to není dobré, protože organismus přepínáte, nedáte mu dostatek spánku, je vyčerpaný. Hlavní problém bych ale viděla ve vlivu na psychiku. Jestli máte po víkendové jízdě celý týden deprese, není to sice nic až tak neobvyklého ale taky ne úplná norma a asi bych byla na pozoru. Může se lehce stát, protože jste viditelně citlivější na takové výkyvy, že se Vám deprese jednou protáhne a začne se objevovat i nezávisle na pervitinu. Zrovna pervitin někdy spouští psychická onemocnění, ke kterým má člověk dispozice, ale jinak by pravděpodobně ani nepropukly. Jestli si tedy můžete to své odreagování jednou za dva měsíce odpustit, bylo by to určitě rozumnější a jistější.