měsíc nebo rok
Pítý
dobrý den já teda nic nekouřim, ale často se lidi ptaj jak dlouho je v těle thc.no a nejčastější odpovšď je měsíc, ale já slyšel že se to dá zjistit třeba i po půl roce nebo i víc.je to pravda? Každopádně z moči se to dá zjistit po jaký době? a z krve a vlas po jaky době? Děkuju

Odpověděl: Jakub Minařík
Takže detekce THC dle Národní referenční toxikologické laboratoře: - detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní - detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní - detekce ze slin - aktivní metabolity - tedy metabolity, které vás připraví o vůdčí list jsou detekovatelné asi 12 hodin - detekce z vlasů - po celou dobu života vlasu; vzhledem k náročnosti, složitosti stanovení, potřeby celého pramene vlasů, se dělá jen velmi vyjiměčně