já a pervitin
Štěpulka
Ahoj, chtěla bych se vás zeptat na pár věcí, jelikož jsem o těchto prázdninách zkusila pervitin a ohromně se mi to líbilo... Mám jedinou dobrou kamarádku a naše starost, když se vidíme je shánět piko a hulit ganju... I mě vzal perník moc, myslím tím, že se mi to pořád strašně líbí, ale nevim, jestli je to správně, určitě ne....Já vim!!! Chci se zeptat ohledně dojezdů, vždycky mám deprese, které trvají tak týden, jsou to hrozný stavy, na pokraji sebevraždy... Ale jakmile odezní, už chci zase fetovat... Nevim, jak z toho ven, nás s kamarádkou spojují už jen ganja a pervitin... Sama už jsem chtěla přestat, ale vždycky si to dám, když je příležitost, asi tak jednou měsíčně... Vždycky jsem byla citlivá a všechno jsem si brala a připadá mi, že s každou další čárou se měnim, k horčímu, jsem pořád větší nervák... Jenže mně chybí ta motivace přestar...nemám proč a už se neumim jinak bavit... Pořád to berem s legrací, ale ty dojezdy jsou pořád horší a horší... Poradte mi, jak mám změnit svůj život a co s nim mám udělat???

Odpověděl:
Zdravím Vás. Víte, dojezdy k pervitinu patří. A pokud budete dál brát, tak se to rozhodně nevylepší, spíše naopak. Taky vás třeba může potkat toxická psychóza. A nebo časem zjistíte, že berete každý den a motáte se v závislosti. Nechci vás samozřejmě strašit ani vám mluvit do života, ale každá legrace prostě něco stojí. Zdá se, že si to uvědomujete a ptáte se, jak změnit svůj život, předpokládám změnit tak, aby v něm nebyl ten pervitin. Jestliže se pohybujete v prostředí a na akcích, kde se pervitin bere a jestli bere i vaše nejlepší kamarádka, tak bez toho, že byste změnila životní styl a přátele, to půjde dost těžko. I když aktuálně berete cca "jen" jednou za měsíc, určitě by nebylo od věci si o tom všem zajít s někým promluvit, probrat jak dál a ujasnit si, jak to máte s tou motivací. S odbornou podporou se to všechno zvládá daleko lépe a možnosti internetové poradny jsou přeci jen omezené. Pokud napíšete region, odkud jste, mohli bychom vám někoho, kdo by vám s tím pomohl, doporučit. Přeji hodně štěstí a ať se vám v novém roce podaří změnit svůj život tak, aby vám v něm bylo lépe.