rada
saleny
rovno k veci. prave po tazkom dojazde a to je uz taky druhy den. unaveny v praci ale nechcem dat do prace kolegovia by hned nieco tusili ze som asi pil alebo neviem.. ved na piku sa mele s ustami o preteky... zuby skripu mozog horiii mam 24 zacal som s marisou, a asi v dvaciatich som skusil pervitin coke. stalo ma to aj stoji plno penazi ale zivot za to stoji na veciach :-) nie somarina mam problemi vyse hlavy.. ostal som uz len a len pri pecku. sem tam vynimocne trava alebo coke.. inac len to a do toho alkohol ktory v podstate ani necitim ako ucinkuje.. niekedy to uz nie som ani ja.. a ficim v tom s mojou naj kamoskou.. ani neviem ci je to ozaj kamaratka kazdy den sme spolu spime spolu vsetko spolu kazdy den.. akurat zistujem ked sme cisty bez drog sa nemame o com bavit len o spomienkach neviem.. chceme obaja prestat ale neda sa .. preto prosim ako, niekto povie nemas pevnu volu, tak nech to skusy a potom nech povie co je to vlastn epevna vola....

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jestli jsem správně pochopila na co se ptáte, pak chcete vědět, jak z celého toho kolotoče ven...první krok asi opravdu bude vyžadovat pevnou vůli a hlavně upřímnost k sobě samému. Říct si, jestli skutečně chcete s pervitinem skončit a dokázat tomu něco obětovat. Konkrétně "přátelství" s kamarádkou, se kterou berete a se kterou si jinak nemáte co říct. Dokud se budete stýkat s ní, těžko můžete s drogami přestat, protože ona k nim patří. Jestliže ona chce také přestat, ať se o to pokusí, ale nemá smysl, abyste zkoušeli abstinovat spolu. Určitě není lehké přestat, proto tomu můžete pomoci také tak, že vyhledáte ambulantně nějakou odbornou pomoc. Někoho, s kým se budete moct bavit o svých chutích bez rizika, o tom, co dělat abyste je překonal, jak zaplnit mezeru v životě, která Vám po pervitinu zůstane apod. Ne začátku toho všeho je ale Vaše pevné rozhodnutí do toho jít...