Dobrý den.
Kjersti
Dobrý den. Nepíši Vám poprvé a proto bych Vám chtěla MOC poděkovat za Vaše dřívější odpovědi. Pomohli mi dostat se k mému rozhodnutí. Rozešla jsem se s přítelem, který mě stahoval a po Novém roce si nevezmu! V to teď můžu jen doufat. Ale důležité je, že jsem si uvědomila proč chci přestat. Věřím si. Víc pro to teď asi neudělám, ale jestli pro to můžu udělat ještě něco, poraďte. Nemám moc silnou vůli, ale dám do toho úplně všechno a to, že neznám nikoho, kdo přestal brát, mě posilňuje! Neříkám, že se nebojím, ale zkusím to!

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jsme rádi, že Vám naše poradna pomohla k rozhodnutí přestat brát. Možná by to pro Vás ale bylo jednodušší, kdybyste nespoléhala jen na magické datum 1.1. a na novoroční předsevzetí a přeci jen si to pojistila ještě nějakým kontaktem s odbornou pomocí. Myslím, že když zajdete do Káčka nebo do ambulance a popovídáte si s někým o tom, čeho se bojíte a co by pro Vás mohlo být riziko, zvyšujete tím výrazně šanci abstinenci zvládnout. V každém případě Vám budeme držet palce, ať Vám to vyjde.