Tráva,tráva,tráva co jinýho............
Dobrý den potřebovala bych poradit,je mi 14 let a tak tři měsíce jsem kouřila marihuanu 2 i víckrát týdně,ale matka mi na to přišla a koupila si drogový test v lékárně a řekla že mi ho bude dělat a jestli výsledky budou pozitivní tak že mě pošle do léčebny.....1 měsíc sem vůbec nehulila ale pak po měsíci mě zlákali kámoši a ja si s nima dala.Ale dala sem si málo asi 5šluků.....Můžu se zeptat za jak dlouho mi to vymizí z moči???A nedá se něco dělat aby mi to mizelo rychleji???Třeba pití mléka,projímadla atd.???Kdyby mě matka náhodou překvapila testy tak sem si vzala moč od kamarádky která už tři týdny nehulila,ale chtěla jsem se zeptat jestli nevíte jak dlouhou mi ta moč vydrží ve skleněný nádobě než matka ji po mě bude chtít???A jestli se nedá něco dělat aby se mi nezkazila???Děkuji za odpověd

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nedá se určit na den přesně, kdy už test marihuanu nepozná, ale pravděpodobně půjde jen o několik dní, třeba tak 5. Ničím se to moc urychlit nedá. Co se týče cizí moči, dost tím riskujete, jestli na to matka přijde, hrozí Vám ta léčebna rovnou. Ale to asi víte. Moč vydrží spíš v chladu, déle než pár dní bych jí z hygienických důvodů rozhodně neskladovala.Stejně na ní pak už bude vidět, že je stará. Možná bych se spíš bavila s mámou otevřeně o tom, že to pro Vás není lehké vydržet bez marihuany a co by Vám mohlo pomoct to překonat. Taky asi není reálné chodit do staré party a myslet si, že to vydržíte. Ještě k tomu když máte tak "prima" kámoše, že ani nerespektují Vaše přání (nebo potřebu) přestat.