dodatek k 236808 a 142005
Dobry vecer(noc) tak doma už mš dali ultimátum ze bud zacnu neco delat nebo me vyhodi...problem je e se to nezlepsuje...do skoly sem se opet neprinutil jit uz sem zase mesic v kuse doma..mozna ze me i vyhodi..zda se mi ze je to jeste horsi...pres noc už skoro nespim a pres den tak 3 hodky a skoro vubec nic nejim jenom kouřim, muze to byt tim zoloftem..zkusil sem uz i homeopata ale opet nic...ale byl sem tam s mamkou takze sem priznal zase jenom huleni po kterym sem(kdyz sem jenom hulil) výraznější problémy neměl... asi fakt navstivim to dolecovaci centrum..jakym stylem tam pomahaji?..Ale predtim bych chtěl ještě zaject sám k psychiatričce a říct jí celou pravdu snad se mi uleví...

Odpověděl:
Dobrý den, necháváte to zajít dost daleko. Váš stav podle všeho vyžaduje psychiatrickou pomoc, tak neváhejte s přiznejte se ke všemu. Pokud skutečně abstinujete, můžete využít služeb doléčovacího centra. Standardně tam probíhají individuální i skupinové psychoterapie, ale každé centrum má strukturu programu nastavenou trochu jinak. Pozvou si Vás na vstupní pohovor a během něj se domluvíte, jestli Vám bude tento styl práce vyhovovat nebo ne. Zde máte kontakty na doléčováky, které byste mohl mít na dosah. Následná péče a doléčování Centrum protidrogové prevence a terapie, o.p.s. Plachého 6, Plzeň, 301 00 telefon: 377 221 051 České Budějovice, Centrum následné péče o.s. Prevent Následná péče a doléčování Tylova 12, České Budějovice, 370 01 telefon: 607 770 655 Pokud ale stále užíváte drogy nebo hodně pijete alkohol, obraťte se na kontaktní centrum ve Vašem regionu. V KC si Vás pozvou na pohovor a během několika sezení byste měli dojít k řešení, které pro Vás bude přijatelné - ve smyslu nalezení vhodného zařízení, které byste mohl využít.Kontaktních center je poměrně dost a bude asi nejlepší, když si najdete adresu na www.drogy-info.cz - vpravo nahoře je mapa pomoci, na kterou když kliknete, otevře se Vám vyhledávač, který Vám najde zařízení, které si zadáte. Neotálejte! Váš stav se zhoršuje a je to vidět i na stylu, kterým píšete dotazy. Přeji Vám hodně štěstí a hezké svátky! TN