LSD
Anonym
Dobrý večer chtěla sem se zeptat když si dá někdo poprví v životě papír, tripa jak to na něj působí a jak dlouho může se mu udělat špatně???I když skoro 2 roky kouří trávu???předem děkuji za odpověď Hezký večer

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. To, jaké účinky bude mít LSD na prvouživatele, záleží na mnoha faktorech a je to dost individuální. Myslím, že řadu podrobností najdete na našem webu pod rubrikou Halucinogeny / LSD a Halucinogeny / obecně nebo na www.biotox.cz/drogy (Encyklopedie rostlinných drog), kde pod rubrikou Drogy obecně najdete text "Když se rozhodnete zkusit psychedelika", kde je mnoho dobrých doporučení, jak snížit rizika, že se z toho zblázníte nebo Vám bude blbě a taky doporučení, kdy je určitě nebrat. Proč se na to vlastně ptáte?