jak dlouho je v tele marihuana
wasa
Dobry den tak sem tu znova po case a ptam se znova ale na neco trochu jineho mozna je to uplne stejny.tak k veci chci se zeptat jak dlouho je v tele marihuana kdyz ji kourim denne a tak 3-4 brcka.dekuji za odpoved

Odpověděl:
Dobrý den, užívání marihuany je nejdéle detekovatelné z moči, uvádí do jednoho měsíce po posledním užití, vyjímečně déle, v závislosti na délce a intezitě předchozího užívání. (Vzhledem k tomu, že hulíte poměrně zdatně, nelze zcela vyloučit ani to "déle"). Metabolity THC se v organismu ukládají v tucích, odkud jsou postupně vylučovány, takže - i když hulit přestanete, metabolity máte v těle ještě poměrně dlouho. No, nechci vám mluvit do života, ale nemyslíte, že by stálo za to trochu ubrat? Ona i marihuana umí nadělat v životě docela problémy.