.............
macino
uš 9 let beru piko ,mam uš třeti pause........ da se to zastavit uplně,nebo to do sebe budu cpat aš do smrti?začal sem to kouřit ,šnupat,pichat uš me to neba

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Samozřejmě se to zastavit dá. Pokud se k tomu rozhodnete. Jestliže jste si přestal pervitin píchat, tak jste udělal první krok, protože jste přešel na méně nebezpečný způsob aplikace, který s sebou nenese tolik rizik různých zdravotních potíží a přenosu infekcí. Po devíti letech se Vám ale na 99,9% nepodaří přestat bez odborné pomoci, bez nějakého typu léčby. Pokud byste chtěl o léčbě uvažovat, tak mi napište, kolik je Vám let a odkud jste a já bych Vás mohla nasměrovat na kolegy, kde by Vám pomohli léčbu zprostředkovat.